buglemmom99 ya ben bu hamileliği hiç anlamadım ikinci çocuk olmasına rağmen ye kuvvetli iki can derler doktorlar aman ha yeme derler
tuz yene derler tansiyonun düşer tuz ye derler
Şekerin düşer elin ayağın titrer şeker yeme derler
e yürü sürekli doğum kolay olur derler sonra oran ağrır buran şişer yürüme der bu doktorlar ben bu doktorları hiç anlamadım 🤣🤣🤣 hamileliği de.