Bazen en yakininiz, bazen uzak bir akraba, arkadaş vs. tarafından negatif söylemlere maruz kaldığınızda ne yapıyorsunuz? Malum, her zaman olduğumuzdan hassasiz ve etkilenebiliyoruz. Minicik yavrularımızi ve kendimizi negatif enerjiden nasıl korumalıyız sizce?