bestmom_123_ Selam kızlar ben kilolarımdan çok rahatsız oluyorum boyum 1.69 kılom 85 muhtemelemen doguma 100 kg ile gıderım 😔Sizce ne yapmalıyım hamilelıkde dıyet uygulayan varmı ? Hamılelık dıyetı
benaslindayohum bestmom_123_ boyum 157 ve 78 kiloyum takiyor muyum hayir sende düşünme hic kilonu dengeli yeterli beslen, zaten sen degil bebisin alir kiloyu ve dogumda en az 9 kilo verenler var boyle dusunerek motive et kendini seni ifade eden sey rakamlar olmasin 😊
gunesimbz bestmom_123_ hiç takma benim boyum 1.70 85 le hamile kaldım bugün tartıldım 97 olmuşum 😄 üzüldüm ama yapacak bişey yok hamileliğin tadını çıkarmaya çalışıyorum bol su içelim yeter inşallah doğumdan sonra çabucak veririz yeter ki evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza alalım :)