Ftm28 34+1 hamileyim. Ev temizliği vs derken 1 bucuk haftadir çocuk sanki iki bacagimin arasina yakin, rahmime baski yapıyor. Ara ara karnim da agriyor ama ishal değilim. Normal mi acaba? Yardimci olursaniz cok sevinirim 🌸🙏
Ozlemcigimmmm Gayet normal ben temizlik yapıyorum çalışıyorum 11 aylık da bir kızım var o da sürekli kucağımda aynı şeyler bende de var iyice arttı hatta şuan 36+0 olduk bebek baş aşağı pozisyonda artık
Prensannesii38 Ozlemcigimmmm Nasıl bir surec bizi bekliyor aceba canım benımde oglum 1 yasına gırıcez 22 sınde bende 36 haftalık gebeyım 🥰
Derya0777 Bende 34 3 günlüğüm bende aynıyım canm 17 aylık oğlumda var ani hareketler yapyrm gece kalkması derken onu kucaklamam zorlanyrm bende gece uykusuz kalıyorum gündüz zombi gibi zor ayaktayım yaa
Sevi36610 33+3 üm bende.karnım ağrıyor ishal yada kabız da değilim normal mi bilmiyorum be baş ağrısı çekiyorum iki gündür sizde de var mi? kızım bazen toplanıyor çok sertleşiyor karnım.bide uykusuzluk başladı sabaha karşı uyanıyorum.
Sevi36610 Gulsumm32 hareket konusunda birşey diyemem sadece okuduğum kadarıyla 28-32 hafta arası çok hareketli olurlar Die biliyorum.benim ki çok hareketli hiç durmuyor.iki saatte bir hareket kontrol edin günde 10 kere hareket etmesi iyiymiş öle yazıyordu.
Sevi36610 Ekvatoral hiç ödemim yok zaten toplamda 6 kilo aldım.tansiyonumuda düzenli ölçüyorum 9/6 yada 10/7 hiç oynamaz.günde 2.5 lt su içiyorum.son trimesterde baş ağrısı oluyormuş okumuştum ama başka olanlarda var mı Die sormak istedim.
Ekvatoral Sevi36610 Benim de başlarda oldu şimdi ağrıdan ziyade patlycak gibi oluyor sanki kan akışı oraya hücum ediyor gibi
Sevi36610 Ekvatoral bazen bende de oluyor Şişkinlik sanki kzıım bir anda iki katına çıkmış gibi😂biraz yürüyüş yapıyorum geçiyor sonra.bu aralar popsunu mu artık başını mı biryerlere dayıyor sevince düzeliyor 😂nst ye girdiğim zamanda hiç hareket etmiyor bizimki kulislere oynamayı sevmiyor sanırım😂
Ozlemcigimmmm Prensannesii38 bi iki yıl zorlu bir yolculuk olacak eminim fedakar olmam gerekiyor sonra arkası gelir ben iki bakıcıyla çalışmayı düşünüyorum şartlarım el verirse
Prensannesii38 Ozlemcigimmmm anladım canım sandıgımız kadar zor olmaz ınsallah bende gurbetteyımm dogum İcin memlekete geldım suan ıcın ama sonrası naparım blmıorum kimsem yok ve 14 saatlik uzaklıktayım 🙄
Ozlemcigimmmm Prensannesii38 benim sağolsun ailem destek oluyor ama kendi firmamız için il değiştiricez yeni vir yere alışmak ardından 2 bebekler uğraşıp çalışmak yorucu olacak benim için
Prensannesii38 Ozlemcigimmmm Rabbım ınsallah sabrını verir canım zorlukları elbet olucak sonrası guzel olur ınsallah bırlıkte oynadıkları gunlerı goruruz rahat edıcegımız donemlere ulasırız hayırlısıyla
Sevi36610 Mervemercan 32. Haftada girdim ilk.iki hafta da bir girecem nst te öle dedi doktorum.gerek duyarsa her hafta dedi.
Mervemercan Sevi36610 benimde cuma günü cnm kontrolüm onun için merak ettim 33. Cü haftama girdim bugün