Kevakar 2 gündür tansiyon sorunu yaşıyorum birden yükseliyo sonra normale döndü diyorm bu seferde düşüyor böyle birşey yaşadınız mı kızlar..doktoru aradım stres yapma birşeyi dnlen dedi….böyle bişey yaşayanlar ne önerir