Bseda normal dogum yapmadım ama cok ıstedim, sezaryan oldu. Normalde doğumda acıyı cekıyorsan sezaryanda da dogum snrası cekıyorsun. Tabi ki dayanamıcak acı agrı değil. Oyle olsa ıkıncıyı ucuncuyu.. Yapmazdık. Hemen ayaklanan sezaryanlar veya hemen dpgum yapan normal dogumlar var istisnalar masallah 🧿☺️ sizde korkmayın hangisini istiyorsanız veya süreciniz hangisine yonlendırıyorsa sizi oyle olsun. Bn de cok korkuyordum dogumdan kendımı de hazırlım diye, enınde sonunda dogacak içeride kimin bebegı kalmış senınkı kalacak, o amelıyathaneye girilcek, korkma daha fazla diye konusuyordum kendı kendımle 😃