Muberra123cura Arkadaşlar aylardır burda postları okudum bazılarında kendimi buldum hep dua ettim kendim için sizler için ve artık şükür rabbim evladım yanımda darısı insallh sizlere olsun Allah’ım kolaylık verir insallh sorularınız varsa cevaplayabilirm
Muberra123cura Bseda Teşekkür ederim Allah razı olsun yok malesef denedim ama yapamadım sancimda vardı ama son anda sezeryana karar verdim ve bebeğin kafası sıkışmis iyiki sezeryana almisisz dediler
Muberra123cura YagmurAnnesi amin insallh bir anne olarak artık dualarım sizlerle insallh sağ salim alırsınız kucaginza