Canım 8-9. Haftalarda plesantal shift denilen bi olay varmış adını doğru yazmışımdır umarım o dönemde kanama olabiliyomuş . Hatta benim aşırı şekilde pıhtılı olmuştu . Çok şükür bişey olmadı ama hemen doktora gittim ve ilaç başlamıştım . Ağrım falanda yoktu . İhmal etmebi git görün için rahalar hem