Umranari Kızlar ben 31 haftalık hamileyim ve hamile kaldığımdan beri rahim ağrısı çekiyorum doktor kontrolünü de gözüküyorum sıkıntı çıkmıyor erken doğum riskinden korkuyorum sizde de böyle bir durum yaşıyor musunuz
gulin-35 Umranari benımde bu hafta basladı sankı nasıl tarıf etsem vurmussunda acıyor gıbı bacaklarda kas agrısı olur ya onun gıbı bısey 30 haftalıgım bende anlayamadım neden oluyor
Emosss35 Umranari 20 haftamin icindeyim aynen belirttiğiniz gibi hamileligimin en basindan beridir agrim var hep önce dusuk riskim vardi simdide erken dogum riskinden korkuyorum
3prensesannesiii gulin-35 Bende 34 haftalık oluyorum çarşamba günü bir yere vurmuşsuda agrıyor hissi bende uzun zamandır ara ara oluyor canım gayet normalmiş hatta post açmıştım bununla ilgili benim yatakta dönerken bile agrı yapıyor bebek büyüdüğü için Rahime baskı yapıyormuş
Umranari 3prensesannesiii yarın doktoruma gidicem yine ne yürüyeblıyomm ne bacaklarımı açablıyomm oğlumda byle olmamıstım ama şimdiki kız benı mahv edıyor
3prensesannesiii Umranari her hamilelik farklı geçiyor canım 3. Hamileliğim İnan üçüde farklı geçti hele bu daha ağır çok geçmiş olsun
Umranari Emosss35 peki siz doktorunuza danıstınız mı hiç yanı muayene ettı mi erken dgum riskin varmıymıs çok gecmıs olsunn
Emosss35 Umranari yok hayir agrim var dedigimde normal dedi bu cuma ayrintili ultrason var onda sorucam