Sevilay_47 37+1 günlük oldum gögüslerim catladı etrafı her yani kabuklandı ucu yara daha doğmadan böyle ben ne ypcm bilmiyorum melhem Cedi doktorum onu sürüyorum ama normalde kanuklanması cocuk emdikten snra olmaz mı neden benim şimdi 😣??? Sizlerde de oldu mu
[silindi] Sevilay_47 benim basindan beri ole cnm 2 ci gebeligim hematan surdum dustan sonra devamli gecti cok şükür
BelisinAnnesi Sevilay_47 Canım GARMASTAN diye bitkisel bir ilac var . Şimdi den kullanmaya başla hergün yatarken sür göğüslerine . Ve doğurunca da sürüp bebeği emzirebiliyorsun tamamen bitkisel . araştır biraz pahalı bir kremdi 3 yıl olcak ben kullanalı . Ama benm şifamı o krem vermişti göğüs ucum emzirmeye başlayınca kopacak gbi olmuştu ve kanıyordu . Bir de silikon göğüs ucu kullanmıştım onu da es geçemem 🤌
Burcu_NFUE Sevilay_47 biz her gebemize doğumdan iki ay önce garmastan pomad öneriyoruz göğüs ucunu doğuma hazırlıyor nemlendiriyor kabuklanmayı önlüyor ağrıyı ve gerginliği alıyor ☺️☺️☺️☺️
Sevilay_47 YagmurAnnesi bu yağı da hiç duymadım doğumdan snra anne sütünü sürdün mü düzeliyor diyen oldu bana madecosoll krem verdi onu sürüyorum sadece
YagmurAnnesi Sevilay_47 ikinciye hamileyim göğüs ucum kuruyup kabuklanıyordu kantoron yağı sürdüm kabuklanma durdu..
Mom5444 Sevilay_47 doğumdan öncede olabiliyormuş merak etmeyin ☺️ Göğüs ucu krem sürenler varmış doğumdan önce bi deneyin isterseniz 💐