Defnenaz 36 haftalık hamileyim ben. Benim durumum sizden farklı çikolata kistim var. Çok başarılı bir klinik bence. Şöyle söyleyeyim Alle de şöyle tecrübemiz var, böyle vakaları böyle çözüyoruz diye reklam yapmazlar. Doğru bulmuyolar. Bazı testleri, ilaçları, yöntemleri gereksiz buluyorlar. Sizi yaklaşımları tatmin eder etmez bilemiyorum tabi. Yalnız Alle Tüp Bebek instagram hesabında tekrarlayan düşüklerle ilgili canlı yayınlarının kaydı olması lazım. İsterseniz bi bakın vakalara bakış açılarını anlamak için 😌