nefizemoustafa Gebelik alerjisi olabilir canım benimde öyleydi daha önce egzamam vardı ama hamile olunca bir farklı oldu ve dediğin gibi yoğunluk gece oluyordu bir süre çok sıcak su ile banyo yapma banyo, mutfak temizliğinde eldiven kullan ellerini deterjana sürmemeye çalış ve cildini kuru tutma cilt ne kadar kuru olursa o kadar kaşıntın artar bunun için cildiye doktoru bir krem önerdi bana ilaç değil nemlendirici bioderma atoderm kuru ciltler için gerçekten bak onu sürüyorum ben inan ki kaşıntı falan kalmadı bende ilaçta yazdı ama ben elimden geldiğinde nemlendirmeye çalıştım ☺️Geçmiş olsun