Kbghkk ayyy nasil mutlu oldum bunlari okurken şuan kendi adima da :) Ben su an hatice hanima gidiyorum ,onun izin doneminde bebek gelirse sedat bey olacak. Umarim sizinki gibi en hayirlisi olur🥰 Siz de bebeginizi gule gule buyutun. Bana da dua edin saglikla kucagima alayim😌