Ebyct Kızlar 3 gün sonra nasipse doğumum var, gerekli yada gereksiz dediğiniz ne var son kontrol için liste paylaşır mısınız?
Gozde94 https://resimyukle.io/r/eFGFe5uRVj 15 adet bez 2 10lu hastane çıkışı 1 kalın battaniye Yedek ağız mendili yine 5li takım koyabilirsin Islak mendil https://resimyukle.io/r/rz15g4Wm7V Kendin için 2pijama takımı Emzirme atleti Çorap, hırka, iç çamaşırı, terlik Depant Neskafe, konposta koyabilirsin https://resimyukle.io/r/jpDdjwfHMI Resim çekileceksen ayarladıysan süslü terlik taçını makyaj malzemelerini koy
Mgokkilicc Gozde94 Ya çok güzel hazirlamissiniz bende böyle torbalara koymak istiyorum nerden aldınız acaba
Gozde94 EzgiAhsen yeterli 10bezde yeterli olur ama fazla lazım olursa ek ücret istiyormuş benim hastane o yüzden 15tane koydum
Gozde94 Mgokkilicc jiletin aldım onlara koydum yumurta poşetinin 1tık büyüyü eşimede tembih ettim ilk bunu verirsin hemşidelere diye ayrı ayrı koydumki dağılmasın diye birde görünsünki kolaylıkla çıkartılsın sezeryan benim o an uğraşamam diye bu şekilde ayarladım
Mgokkilicc Gozde94 Bende temiz kalsın diye böyle bir şey istiyordum erkenden hazırlamak istiyorum bende çok agirlasirim diye teşekkür ederim 🤲🤗
Gozde94 Ebyct çok iyi yapmışsın oda mantıklı görünmesi yeter ayrıyeten yine koy çantana kirlilerini koyarsın normal bir poşet
gullcannn Gozde94 Doğumunuz ne zaman acaba. Ben 34+4 haftalık hamileyim. Haziranda doğum hatta sonu gibi 40. Haftayı doldurursa. Hastane çıkışlarındaki penye pamuk battaniye falan koydum çantaya. Sizce o tarihte kalın battaniye gereklimi koyulmalımı. Siz koymuşsunuz merak ettim