elisa123 Hanimlar devletten detaylı ultrason için randevu alma lazım ilk önce kadın doğuma mı randevu almam lazım yoksa direk perinatolojiye mi almam lazim özel hastane ye gidiyorum orada detayli olmadı icin devlette gitmem lazım
BelisinAnnesi elisa123 evet hastanede içinden yönlendiriyorlar ben radyolojiden almıştım zaten en erken 30 güne veriyorlar
CigdemSenol elisa123 Sabah erkenden hastaneye gidince rqndevulularin araya sikistiriyorlar bazen çok beklemek istemezseniz. Ya da özel muayenehanesi olan perinatalog lar var. Ben onda yaptirmistim
Pirincveannesi elisa123 devlette gittiğin doktor istek açıyo sende 182yi arayarak sana yakın olan vrya istediğin hastane varsa ona göre randevu veriyo bende devlette yaptırdım ve kontrollerimide devlette yaptırıyorum domtorum sistemdenstek açtı öyle aldım randevuyu
elisa123 Deletedmom23234 bana çevremdekiler ilk kadın doguma alıp onun yönlerdirmesi ile dataylıdan randevu almamı söylüyor vakit kaybı zaten bana özeldeki doktorum yaptir dedi ne gerek var anlamadım ilk gebeligim
elisa123 CigdemSenol Cok pahalı onlar pandemiden dolayı eşim çalışmıyor kısa çalışma ödeneği alıyor anca bize yetiştirmeye calışıor normalde özele gidiyorum oradaki doktor devlette yaptır dedi
Deletedmom23234 elisa123 Yok bende yaptırdım 3 hafta oldu yaptıralı. Perinatalog yaptı detayli ultrasonu. Siz en iyisi 182′i arayin öyle Randevu alın. Eminim çünkü herkes Perinatoloji’ye randevu alıyor🙏🏻
CigdemSenol elisa123 Allah kolaylık versin 🤲 Dedigim gibi ben yaptırmadım devlette ama bi dönem perinatologa gitmek zorunda kaldım. Sabah erkenden gidip hemen sıra alırsanız kadin doguma o hemen yönlendiriyor ve randevulular arasında bi kac hastaneden sira alana bakıyorlar.
elisa123 Deletedmom23234 Sorun olmaz deilmi oradaki doktor kadin dogumun yolladıgı bir kağıt falan sormaz insllh
Deletedmom23234 elisa123 Yok yok ne sorunu. Zaten bizzat perinataloglar yapıyor detayli ultrasonu sıkıntı yok merak etmeyin 🤭🙏🏻
CigdemSenol elisa123 Hastaneden hastaneye değişiyor demek. Ben hep randevusuz gidip ordan alırdım. Sonra yeşil alan acmislardi bana.