İkizlerde 30 dan sonra kilo alımı tek bebek gibi ilerlemiyor kilonun haftasıyla uyumlu olmasından çok gelişimi önemli 2 kiloyu gectik ten sonra kolay kolay küveze girmiyorlar korkmayın ben ikizlerimi 37+4 2320-2520 olarak doğum yaptım ertesi gün evimizdeydik çok çabuk büyüyorlar kilolarınıda toparlıyolar