Bugun tam 31 olduk şükürler olsun Rabbime 😘🤲🏻
32 . Haftada doktor kontrolumuz var bende 32. Haftada eksiklerimi tamamlayip cantami hazir edicem sezeryan dogum olacak. Peki hastanede cantama anne ve bebek icin ne koymaliyim tecrubeli annelerden fikir istiyorum ?☺️
Birde gogus kalkani var philips aventin onu almalimiy? Gogus pedi birde almak lazim midir? Alınacaklar ise yarayanlari yazarsaniz sevinirim en azindan tecrubeli kisiler soyler bizlerde öğreniriz sevgiler ☺️