Arkadaşlar merhaba 4+4 hamileyim çok şükür ilk hamileliğim ama karnım belim sanki adet olcakmışıö gibi ağrıyor hani hamile olduğumu bilmesem adet olsamda rahatlasam diyprum bazen normalde de adet günlerim şiddetli geçerdi sizlerde de ilk hamilelikte böyle karın bel ağrısı oluyor mu