Kızlar mesela sizin ağrılarınız var sancı diyim daha doğrusu acile gittiniz nstye bağladılar sancılar kasılmalar var düzensiz nişan da gelmedi sancıların geçmesi için ilaç verdiler ama hala aynı naparlar eve mi yollarlar yoksa bi süre izlenim altında tutup suni sancı ile Doğumu mu başlatırlar 37 haftalık bu arada yani asıl sorum nişan gelmediği sancının da düzenli olmadığı halde Doğumu başlatırlar mı ?