Kykcirem ben samsunda büyük anadolu hastanesine gidiyorum hastanenin kendi bünyesinde radyoloji uzmanı yapıyodu ayrıntılıyı ben ondan randevu aldım ve ona baktırdım, 350 tl ödedik. Raşor ve usg resimlerini veriyo , ayrıyetten bizim bebeğimiz o anda esnedi elini falan kaldırdı onları video olarak cd ile verdi.