Benim doktorum sabah güzelce kahvaltımı yapıp , ultrasona girmeden yarım saat önce 1 çikolata 1 meyvesuyu tüketmemi söylemişti bebeğin hareketli olması için 😂 hatta yanında yedek çikolata da getir demişti ama gerek olmadı 😂😂 bütün organlarına detaylı bakıldığı için bebeğin o anda hareketli olması önemli 👍🏼