Eymenerhan Arkadaşlar 38+1 olduk ama bugün kasıklarımda acayip agrı vardı özellikle de yürürken yine sancılar geliyor aralıklı olarak siz de durum nedir ilk oğlum 37+1 de doğmuştu sizde 38 de olanlar durumlar nasıl yarın kontrolüm var sabah bakalım hayırlısı