Sznmr ben 15-16 haftaya kadar yüzüstü yatabiliyordum 🤭 sonradan karnım batmaya başladı, 32 deyiz sola yatış önerilmesine rağmen sağ daha rahat oluyor. Solda hiç nefes alamıyorum, diğer söyledikleriniz hakkında bilgim yok 🙈 bende hiç tat değişikliği olmamıştı, deli gibi limon yiyordum. Benim iştahım 20lerde çok güzel açıldı şimdi kapatamıyorum 😂 merak etme her şey zamanla düzelir İnşallah 🤗