Benimde başlarda hamilelikten dolayı yüksek çıkmıştı doktor 25mglık verdi günde bi tane içiyodum ama inanılmaz ve normal hayatımı etkileyecek şekilde unutkanlık yapmaya başladı içtiğim ilacı hatırlamıyodum içtim mi içmedim mi diye arada kalıyodum bazen aynı ilacı iki kere içtiğim oluyodu oyğzden bıraktım içmeyi yarın doktprumada söylicem bakalım ne diyecek