Benimde 36 dan sonra bir hafta geri çıktı. Haftalık kontrole gel, sıkı takip edelim gelişimini dedi. Ama korkma 3 hafta küçük ya da büyük olması normal. O aralığın üstü ve altında kalırsa sıkıntı dedi.
Bir hafta sorma gidince Hafta olarak evet geri ama kendi çapında büyümesi var, kilo alıyor yani sıkıntı yok dedi. Eğer kilo akımı durmuş olsaydı doğumu başlatırdık dedi bana.
Tabi bu süreçte bende aşırı taktım kafama. 37. hafta kilosu 2590 gr dı. 38+2 de kontrolde yine bir hafta geri çıktı ama kilosu 3100 gr çıktı. İçim rahatladı o zaman.
Şu an 39+1 im sabah kontrol var tekrar. Sancı kasılma vs yok bakalım yarın ne diyecek 40 I beklemeyiz felan demişti daha önce..