Dlrcem tatlım korkacak bişey yok. Şeker yüklemesi yaptır sonucuna göre diyet yaparsın yediklerine içtiklerine dikkat edersn. Kontrol altında tutulması gereken bir durum bebeğin sıvısı. ilaç tedavisi var bazen gerek duyulmadan da zamanla düzelebilecek bişey. Benm de artış vardı ama sonrasında düzeldi şükür 🙏🏻