Nurgul1 2 Mayıs’ta Yozgat şehit hastanesinde doğum yaptım çok memnun kaldım. Ebeler aşırı ilgili ve kibardı, doğum anına kadar da kardeşim hep yanımdaydı.
Ankarada sanırım refakatçi almıyorlarmış, yozgatta refakatçi vardı sıkıntı olmadı.
Her şey çok sistemli ve güzeldi, hastane de tertemiz. Temizlik görevlisinden güvenlik görevlisine kadar herkes çok kibar ve ilgiliydi.
Doğımdan sonra Bebeğim bir hafta yenidoğan yoğun bakımda yattı, doktoru her gün aradı bilgi verdi. İyi ki orda doğum yapmışım