poyrazinannesi3547 Şöyle soyliyim ben hamileligimi 4. Haftasında bir günlük gecikme ile ogrenmistim bu süreçte yaklaşık bi 2,3 hafta boyunca hiç bir hamilelik belirtisi yoktu ne iştah kaybı ne mide bulantısı vesaire vesaire ama ne zaman ki 6 haftalık oldum mide bulantilarim kusmalarim başladı ama benim bebeğimin gelişimi de 6. Haftasında durmuş zaten bu yüzden çevremdeki herkes senin bu kusmalarin mide bulantilarin falan gebelikten değil bebeğin gelişimi durduğu için diyolar yani yavaş yavaş zehirlemeye başlamış beni ki zaten ben kese 10 haftalıkken kürtaj oldum düşünüyorum şuan gerçekten de olabilir çünkü aşırı derecede mide bulantısı ve kusma yasiyordum yediğim yicekler 2 dakika durmuyordu ve herşey beni çok kötü ediyordu kürtaj olalı 20 gün oldu yaklaşık bir 10 gün öncesine kadar da bu mide bulantilarim vesaire vardı şuan bir şey hissetmiyorum kendimde ama ki belim de kasıklarımda ağrı var adet olacakmışim gibi bir ağrı doktor da zaten 1 ay içinde adet görürsün ve tekrardan gebelik dusunebilirsin dedi 15 gün 20 gün içinde tekrar adet görmem lazım fakat ben adet görmeyi beklemedim yaklasik 5 gün önce falan korunmayı bıraktım bilmiyorum tutar mı tutmaz mi çünkü çevremdeki herkes kürtajdan ve düşükten sonra gebe kalmak daha kolay diyolar bende o şekilde devam ediyorum ama sizin endişelenmenize gerek yok gerekli kontrolleri sağladığınız da sıkıntı olmaz hakkınız da hayırlısı olsun ..