Glbnpk sedatabas benim 32+2 hala dönmedi sanırım. Salı günü gidicem doktora. Dönmediği belli çünkü ayakları bi mesanemde hissediyorum biz sağda bi solda bazen midemde. 😅
sedatabas Glbnpk bizde yarın gidicez dönmedi gibi hissediyorum 35+4 olduk inşallah döner dua edin lütfen 🙏🏽
flowers sedatabas gelin görün ki 38. De çatı muayenem yapildi coook dar zorlanırsın dedi yinede biraz bekleyeceğiz
birprensesvebirprensannesi sedatabas 20. Haftadan beri baş geliş şuan 32+1 iz dönmez heralde dahada inşallah 🤷 Dönerse bidaha geri dönemez sonra🤦
eaktas sedatabas benim şuam 34+1 8 aydır hep ters hala daha ters. Ama eşim kendisi 40. Haftada dönmüş kayınvalidem söyledi. Bizimkide babaya çekmiş sanırım. Döner inşaallah merak etmeyin.