Burcudan canım basın sağolsun 🙏 ben de tam 3 ay önce 33 haftalik bebeğimi kalbi durduğu icin kaybettim ve normal doğum yaptım. Kanamam sadece 7 gün sürdü sonrasında iki defa adet gördüm. Doğumdan sonra doktoruma ve ebeme sordum bana bir regl döngüsü sonra bebek istiyorsan korunmayabilirsin ve 2-3 ay içinde hamile kalabilirsin dedi. 40 im çıktıktan sonra korunmasız iliskiye başladık. Bu ay 3. Ayim yarın kan testi yaptiricam. Eger pozitifse yazarım yine buraya. Bu arada benim çevremde doğumdan 2, 3 ve 5 ay sonra hamile kalan üç kişi var. İnşallah sen de en kısa zamanda hayırlı haberler alırsın, dualarım seninle 🙏