Anne_17 Yaaa kıyamam üzme kendini . Başlarda bende öyle bir psikolojiye girdim daha kendisinin ilgiye ihtiyacı var hemen kardeş yapmakla hata mı ettim acaba diye ama . Sonra zamanla aştım senin dediğin gibi yapıcam sürekli ona sevgimi gösterip ilgilenicem ihmal etmicem , dışlamıcam aslaa . Kendini ikinci planda görmesin diye . Sadece kardeşinin de artık ailemizin parçası olduğunu bilmesi için çabalıcam. Kardeşi için bana yardımcı olmasını falan . Ne bileyim kafam da deli sorular ☺️☺️ Ama inanıyorum aşıcaz bunları birlikte. . Sende güven kendine 💪🏻💪🏻