1_minik saadet_0441 canım ilk gebelikse zaten 23 e kadar emin olamıyorsun gaz la bile karışıyor hareket…çok minik ve refleksleri zayıf ya içinde oynasa da anlaman zor oluyor…için rahat olsun…
hazal525 Bende 16 haftalık gebeyim ilk gebeliğim bişeyler hissediyorum bazen ama hareketleri mi anlam veremiyorum ama tuhaf bir his sanırım hareketleri
1_minik saadet_0441 ben normal diye biliyorum çünkü çok küçük daha…randevunuzda doktorunuza da danışırsınız.dert etmeyin bence ağrı kanama vs yoksa..