Kubra-24 Merhaba Bursa’da yaşıyorum Bursa şehir hastanesi kadın doğum doktoru önerisi alabilir miyim memnun kalan
halime1996 Kubra-24 ozlem ozgun uyaniklar ilk hamileligim de gittim cok memnun kaldim. başak gocer bu doktora gitmedim ama ablam hamile o gidiyor memnun olanlar varmis
123456789bahar Kubra-24 ben özele gidiyorum ama şehir hastanesinede 2 sefer gittim bi hamileyken bide hamile değilken iyi bilgili bir doktor olduğunu düşünüyorum. ELİF ÖYE pandemi olmasaydı bu arada şehir hastanesinde doğum yapmakta isterdim.
Merve2Asel Kubra-24 ben seda duygu özüpek doktora gidiyorum memnunum sakine ve ZELİHA içinde iyi dediler ama bu doktora gidince kaldım değiştirmedim