Adalet-22 1_minik ilkinde bu kadar korkmuyordum şimdi başıma neyin geleceğini biliyorum o yüzden korkuyorum
1_minik Adalet-22 canım sen de bizi korkuttun şimdi 🙈 bence çekeceğin sancı 1-2 gün öyle düşünüp rahatlatıyorum kendimi😂
Adalet-22 1_minik ilkinde ben kendime hep doğadaki her canlı bunu yapıyor bende yapabilirim demiştim. Kaygı ile alakalı galiba. Ne gelmek isteyişine ne istemeyişine müdahale edemiyoruz. O kendisi geliyor zaten