Nrd34 benim ikinci gebeliğim boş gebelikti 😔7. Hafta da netleşti boş olduğu radyoloji uzmanı da baktı ve oda boş gebelik olduğuna karar verdi 8. Hafta tekrar gittim bir umut ama döllenme vs olmamıştı o yüzden doktorum sonlandırdı gebeliği 😔 kürtajdan 40 gün sonra regl oldum ve sonrasında da hemen hamile kaldım tekrar, şuan 31. Haftadayım Allahım isteyen herkese nasip etsin 🙏