Aslisila Selam kızlar bugün itibariyle 19+2 olduk kızımız olacak inşallah son 3 gündür aşırı hareket ediyor ve hissediyorum özellikle geceleri henüz çok küçük ya bir sorun yoktur dimi fazla hareket etmesinde böyle bir durum yaşayan oldu mu 😊
Omerhatice Aslisila oo sen dağa dur kız bak 25 i gec o zaman dicen. Aa öncekiler sinek isirigiymis🤣🤣 biz 33 olduk uçuyoruz uçuyor 🤣🤣
MrvCgn Aslisila bizde 31+1 olduk cinsiyeti kiz cok hareketli masAllah subhanAllah oglum da bu kadar degildim bazen sizin gibi tedirgin oluyorum ama sonra sukrediyorum 🤲😀
Seray07 Aslisila aşırı hareketli olması gayet sağlıklı olduğunu gösteriyor benim doktor öyle demişti hareketli bebekleri seviyor doktorlar. Benim kızımda baya hareketli mahsallahi var sabah aksam kıpır kıpır biz de 32+4 e geldik yani şuan sizinki ne kadar hareketli ise dahada guclenince hareketlerde o kadar hissedilir oluyor :))
Alyaduam Yoktur sıkıntı canım benim kızım da cok hareketli o zamanda da cok hareketliydi normaldir yani korkmana gerek yok 🥰🥰
Lulemom Bende çok hareket ediyor diye doktora mesaj attm 🤣 nerde hareket orda bereket dedi 🤣 hareketten korkma hiç bişi olmaz, hareket etmezse sorun vardır dedi. Sıkıntı yok yani partiye devam 💃🏻😄
Bsraa35 Aslisila hareket etmemesindense çok etmesi daha iyi boşver, bu sefer niye hareket etmiyor diye aklına binbir türlü şeyler geliyor ☺️