Rumeysagnc Kızlar an itibari ile 37. Haftama girdim çok heyecanlıyım ağrılarım çoğaldı ağırlaştım bebeğim daha güçlü bu haftam da bitse tam doğum ayıma giriyorum ve korku ile karışık heyecan basıyor beni sizde durumlar nasıl kaç haftalık oldunuz ?
gulsen_57 Rumeysagnc 37+3 olduk bu akşam bi yokladı sanki ama uzun sürmedi çok şükür normal doğum olunca biraz daha stresli oluyoruz sanırım 🙄😊
flowers Rumeysagnc 39. Haftam. Kasik bölgem vajina kismi cok agriyor kalkarken yatarken zorlanıyorum hem doğumdan korkuyorum hemde bu hallerimden cok yoruldum
berilkus Rumeysagnc sağa sola dönerken bebeğin de o tarafa yığıldını hissediyor musunuz? Dönerken bebek kayıyor ben de tutuyorum o yüzden
Senakezan Bizde 37+1 olduk çok heycanlyim doktorum haftaya sezryan dedi karışık duygular içerisindeyim
Rumeysagnc Senakezan ya ne güzel gününüz belli benim normal olacak inşallah o yüzden aniden gelebilir o korkutuyor beni
[silindi] 36+4 olduk acayip heyecanlıyım bnmde normal doğum olacak Allah nasip ederse. Bekliyoruz bakalım
Rumeysagnc flowers Allah yardımcın olsun canım inş bi sancıda kurtulursun hurma ye bol bol yürü çömel kalk inş kolaylaşır doğumun