Medinemrah1819 37+3 doğum sancım var doktorum yatış verdi sabaha kadar bekliycez eğer ki artmazsa suni sancı verecekler böyle ddogum yapan varmı
3prensesannesiii Medinemrah1819 Haftan erken değilki niye tedirgin oldunuz ?Saglıklı sahatli bir şekilde kucağına alırsın inşallah bebeğini
Meryemkale Medinemrah1819 36+3te kendi sancılarım vardı düzenlihdi yatış yapıldı suni başlandı 6 7 saatte doğurdum
Gozde94 Nasıl sabcılarınız var 37+4oldum kasılmalarım çok ve canımı yakıyor sabahtan beride rahim ağzında baskı hisediyorum kramp gibi kısa sürüyor ayakta duramıyorum
Medinemrah1819 Gozde94 belimden vuruyor ağrılarım bir haftadır vardı bugün sıklasti hastane ye geldim ntsde çıkmadı ağrım ama doktorum çok zorlanıyorum diye yatış verdi
Zabite Gozde94 33+6 haftaliq hamileyim sürəkli bebek sağ tarafda toplanıb taş gibi oluyor kasilma onami diyosunuz dûn ben sürəkli öyle oluyodum öylede olduqda tualete kaciyorum sürekli şimdide belime vuruyor ağri
Gozde94 Medinemrah1819 salı günü kontrolüm var benimde daha sık olursa yarın giderim yakın hastaneye olmadı yoksa kendi doktorum uzak arabamızda yok bana durumunla alakalı bilgi verebilirmisin rica etsem
Medinemrah1819 Gozde94 şimdi nst den çıktım ağrılarım belirginlesmis bı saat sonra muane decek açılmam varmı diye Ağrıların adet ağrısı gibi ve belden bütün vücuda vuruyorsa bı git derim en azından nstye bağlarlar için rahatlamış olur
Gozde94 Medinemrah1819 benim karnımın sağ tarafk be arada rahmime giren kramp sabahı ekleyim ozamam bende nıradaki acil doktorları hiç iyi değil sabah burada takip olduğum doktora giderim
Meryemkale Medinemrah1819 yok çok şükür kalmadı sadece 4.gün sarılık olduk 1 gece fototerapi aldık şuan bi problemimiz yok 🧿
Medinemrah1819 Gozde94 öyle yap canım o zaman bende özele gidiyorum devlet var ama kadın doğum polikliniği olmadığı için acilde bakmıyor şehir hastanesi de uzak en iyisi özel şuan
Medinemrah1819 Meryemkale ayy ne güzel Rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin bütün annelere sizde sağlıkla büyütün bebeğinizi 🥰