Merhaba kızlar , 13+2 haftalık gebeyim ve aşırı derecede sol baldırım uyuşuyor yatarken kalkarken yürürken otururken çok korkutucu geliyor tamamen hissizleşiyor bir kaç yerde okudum şimdi böyle olan varmış ama sizlerde de var mı doktorunuza danıştınız mı ? Benim kontrolüme iki hafta var daha yoksa hemen gitmeli miyim ?