Kızlar 35+6 günlüğüm dün gece sancım vardı hastaneye gittim süleymaniye kadın doğuma. Doktor muayene etti alttan parmak soktu soktuktan sonra kan gelmeye başladı parça parça .. Dedim ki ne alaka kan geliyor ? Sancı ıcın geldim kanamamı başlattın. Yok normaldir muayene ettim seni vs dedi. Nstye girdm sancı gözüküyordu ama 4 saat sonra gel denildi eve gönderildim. Tekrar sabaha karşı gittim başka doktor vardı alttan baktı muayene kaynaklı kanaman var dedi ama öyle böyle kan gelmiyordu nst tekrar sancılarım vardı çok 2 serum verdiler sancılarım şuan azaldı şükür daha iyiyim ama kanamam hala gece 4ten bu yana var. Şuan leke leke gelmeye başladı ama bebeğin haraketlerinde vs sıkıntı yok. Başına böyle bişey gelen oldu mu?