Taze_gebe senem1234 diğeri de iyidir ama içerği temiz değil 😔 ben de markanın kuyusunu kazmaya çalışıyo gibi oldum ama çok ataştırmıştım
senem1234 Taze_gebe birde ne kadar araştırılırsa insanın aklı okadar karışıyor. Bebek deterjanını duru granül sabun aldım. En doğalıdır saf sabun diye 😀 valla bazen bende diyorum acaba ilk bi kaç gün zeytinyağımı denesem ona göre mi krem alsam diye
Taze_gebe senem1234 gerçekten erkek kafası istiorım ya eşime diyorum ateş ölçer çok öenmli vs evet tabi diyo ama bak diyorum braun şu modeli fiyatı tee 500-600 yorumları kötü hımm alma onu başka al diyor tamam da ne alacağım neee 😂😂😂
Ebreva Taze_gebe ay yok be ben yastıgı ısırıyordum emzirirken acıdan bitek bu kremler iyi geliyor valla
Taze_gebe Ebreva cengaverliğe gerek yok alınmalı diyorsunuz yani 🙊🙊 alayım ben de madem şimdi bile sızım sızım ztn doktora söylemiştim normal süt oluyordur dedi öyle diyince sevinmiştim ama hiç büyümediler ki😒😢
_Tanemm_ Tamamen doğal içerik arıyorsanız kesinlikle mumsy naturalide araştırmanızı tavsiye ederim doğum koçu önerisiyle aldım bende çok memnunum 😊
mommy_bee _Tanemm_ nerden aliyorsunuz peki? benimde merak ettigim bir ürün. Siz kullanip memnun kaldınız mi?
senem1234 Taze_gebe Sizide mi uyku tutmadı 🤗😀😀😀 wallahi doğru söylüyorsunuz kafa karıştırmaktan başka bişey değil 😀sizin hayırlısıyla doğum ne zmaan
Taze_gebe senem1234 tuvalete uyanıp uyuyamayanlardanım😂 temmuz başı son tarih benim 15 haz 37 oluyor 🙊 sizin en zaman ☺️
mommy_bee Taze_gebe lansinohta lanolin maddesi var bununla ilgili arastirmalar varmis zararli mi zararsiz mi netl degil yani. Ama yine de önerilen temiz icerikli bir krem deniliyor.
senem1234 Taze_gebe vakit geçmiyor gibi artık ama geriye dönüp baktığımızda 8 ay cabuk geçmiş diyorum. İlk gebelik olunca insam karışık duygular yaşıyor heraldi. Heycan , merak , endişe , korku hepsi bir arada 😀😀😀