Busra228 Kızlar 27+5 haftalık hamileyim bugün 2. Kez post açacağım,bu haftalarda bebeğin hareketlerini az hissetmek normal mi
Ebru-001 Busra228 bizde 29haftalığız bizde de azalma var önceden cok şiddetli vuruyordu şimdi hafif araada
Cimen_bebek Busra228 27+2yim bigün çok hareketliyse bigün çok durgun oluyor. 7 aya kadar günde 1 hisset yeter daha sonrasında günde 10 defa hissetmek zorundasın dedi doktorum.
Naz_01 Busra228 27.haftamda aşırı hareketliyken 28de nerdeyse günde ikiye düştü hareketi .şimdi 29 olduk gümbür gümbür maşallah 😊 günü gününü tutmuyor.yeri daralmaya başladıkça hareketlerde kısıtlama azalma olması normalmiş
Minigimm0611 Busra228 Benım 28.haftada öyleydi ki normalde aşırı hareketli ama 28de üst üste iki gün cok azdı yatınca bile azdı korkmustum korkma yani canım düzensiz olması normal .30dayız suan maşallahı var şimdide aşırı hareketli ama buseferde sertlesti tekmeleri can yakıyor biraz.