Brlgry Baharrr bilgeye gittimde ters ya dediğin gibi babayıda almıyor pek sıra bulmak ölüm zaten bende Zeynep’ten memnunum 🙋🏼♀️🙋🏼♀️😊
Minikheyecan Brlgry tirede calısıyor yaşıyorum ben hemşireyim burada bilge bey doktorum hadi ya neden ki
Brlgry Minikheyecan yani bende bilgeyede gidiyorum arada ama doğumu kesinlikle özelde düşünüyorum yanı şimdi bir yorum yapmayım boşver ama Doğum için iyi bir hastane değil bence kaç tane arkadaşımın Doğum anında kavga gürültü çıkıp özelde doğurduğunu biliyorum 🤦🏼♀️
Baharrr Bnde sadece dogum bolumunun guzel oldugunu duymustum evet bilge bey cok ters biriymis duyduguma gore bn esim goremiycek diye hic gitmedim dedigm gbi ama şu dogum ciddi anlamda pahali izmirde ben burali degilim cok gereksiz yersiz bi pahalilik var en azindan bi + si olmali yok yani dogur ode tamm bitti onun icin en guzeli son dakika ya kadar kontrol olarak ozel dogum olarak devlet bnm fikrim 😊