halekmc Kızlar arada bir şişip iniyordu ama bu hafta çoğaldı neredeyse bazen gözlerim kapanicak kadar şişiyor bazen hafif iniyor ama artık çok sistim bu kötü birsey olabilir mi yada napmam lazım? doktora da hafta içi sorucam inşallah
_glc1991 halekmc bendede var tuz tüketme diyolar ama alakası yok hamilelikte ödemin önüne geçilmiyor malesef ellerim ayaklarım iki - üç katı büyüdü
Aysun1983 halekmc son ayındasın normal şişmen bende 36 dan sonra şiştim el için eğzersiz yapıyorum bazen uyuşma oluyor
Ruyaz halekmc canım tansiyonunu ölçtür benim de yüzüm ve ellerim şişiyor doktor 1 haftalık tansiyon takibi istedi gebelik zehirlenmesi olabilir dedi bence ihmal etme ben 3 gündür ölçüyorum tansiyonum biraz yüksek çıkıyo
[silindi] halekmc tansiyonunu ölçtür normalde sorun yok doktor bana öyl demişti şükür tansiyonum normal
halekmc _glc1991 benimde her tarafım şiş öyle böyle değil önüne gecemiyorum artık, korktum kötü birşey olabilir mi diye
halekmc 1pearl 1 hafta önce doktorum bakmıştı bişey demedi kötü yada iyi ,yarın aile hekimine baktiricam birde bu hafta çoğaldı çünkü
halekmc Aysun1983 evet bende yapıyorum normal galiba herkesin olduğuna göre bende tek birden benim oldu sandım nyse az kaldı inşallah
Betulnebiazizoglu Beni her gören buhaftalarda çok normal olduğunu söylüyor 36 haftadayım bende ayaklarım ellerim yüzüm falan hep şiş tuzu kestim ama alakası yok biraz yapı meselesi sanırım
UrazyadaMasal Drunuza danışın mutlaka. Gebelik şekeri de çok sisiriyormus. Bol su tüketin şu tutan şeyler tüketmeyin turşu tuz gibi
halekmc UrazyadaMasal şeker yuklemesi yapıldı bişey çıkmadı sonradan tekrar cikabiliyormu bı bakitayim