Kızlar merhaba
fsh 7 lh 8.8 di mart ayında bu değerler yumurtalık rezervi için ne ifade ediyor anlamadım. Pcos varmış tedaviye gerek yok doğurgansın dedi doktorum. Regl da 45-50 günde ilaçla olmaya başladım. Ocaktan beri deniyoruz henüz gebelik elde edemedim.
Aranızda progesteron ya da amh testi yapanlar nasıl sonuç aldılar yazar mısınız? Belki lh ve fsh ile yakın ve bağlantılı sonuçlar olabilir. Biraz dertleşelim ovülasyon da çok dengesiz ne zaman oluyor oluyor mu bilmiyorumm 🤷🏻♀️