Merhaba arkadaşlar.20haftalık gebeyim🥰
Doktorum hamileliğimin başından bu yana vifolic isminde vitamin karışımı verdi.içerisinde folik asitte var.ben aslında memnunum bana fayda sağladıgını düşünüyorum dirençli hissediyorum kendimi.Bir iki gün önce burada fazla folik asit alımı ileride bebeğin otizm olma riskini arttrıyormus diye yorum okumustum.korktum ogünden bu yana kullanmadım.Doktorada salı gidecegim danışacagım bu konuda bilgisi olanlar yazabilirmi acaba?