7 mayısta doğum yaptım mecburi sezeryanla ve doktorları inanılmaz iyi davranıyo çok rahatlatıyolar sizi tek kişilik odalar doğumhane kısmı ve normal doğum sırasında hemen çatala dönuyo yani yattığınız odada doğum yapıyosunuz banyo tuvalet odanın içinde herşeyi geçin doktorları inanılmaz ben bağranları duyunca çok ağlamıştım korkmuştum hemen sakşnleştiriyolar ve beni oyle görğnce annemi odama aldılar sakinleşim diye ilgi harika her yarım saatte 1 alttan muayene gelıyolardı ben lütfen busefer biraz geç yapalım dedim alttn muayeneyi tamam söz 1.5 saattn once gelmıycez dıyolar nazımda döndüker resmen ALLAH hepsinden razı olsun çok tatlı dilliler hadi güzelim hadi canım die die yaptılar muayenemi gözünğz kapalı yapabilirsiniz doğumu