elcn4139 10 dkda bir tuvalete gidiyorum. ve okadar baski yapiyo ki yürüyemiyorum bile gidene kadar sanki cok varmiş gibi bi gidiyorum bir iki damla.bisey yapipi geliyorum 🤣
Nazli_ayar elcn4139 acaba bu tuvalet sorununun bı başlama dönemi var mı ya. Benim daha şimdiden var 5 buçuk haftalığım 🙄
Kvsraykt elcn4139 ben bunu yaşadığımda idrar enfeksiyonu çıktı bol bol su içtim tek kullanımlık toz kullandım hemen düzeldi yanma ağrı hiç birşey yoktu sadece sürekli geliyordu ama az yapıyordum
efesmom Nazli_ayar bende 10 haftalığım aynı durum söz konusu fakat bende enfeksiyon oldu o yüzden birazda psikolojik olarak öyle hissediyor olabilirim bilemiyorum
alimerve Nazli_ayar hamileliğin ilk başlarında sürekli tuvalete gidiyodum zaten hamileliğin belirtisi bu şimdi 30 haftalığım tekrar başladı 10 dakikada bir 15 dakikada bir tuvalete gidiyorum
Findikhanim Kvsraykt benimde öyle oluyor canım bende 5+3 günlük gebeyim doktora danışayım giittigimde demekki sadece bende olmuyormuş ☺️
_glc1991 elcn4139 hamileliğin başında başladı bende nereye gitsem ilk tuvalete gidiyorum evden çıkarken gidiyorum 15 dk biyere gidiyorum ordada geliyor avm ye gidiyorum her katta tuvalete gidiyorum sağlık ocağında enfeksiyon çıktı hastanede kültür yaptırdım normal çıktı 😏
ilknur-34 Ayy evet bendede durum aynı gece bile en az uykudan uyanıp 4 defa gidiyorum gündüzler aksamlar ayağım hep lavaboda 🤣🙈
Findikhanim Bende öyleyim kizlar bide o kadar çok geldi hissediyorum ki gidiyorum çok oluyo ☺️ hatta bazen kendimden korkuyorum bişey mi oluyo diye