Iyi aksamlar hanimlar bu benim ilk hamileligim o yuzden bilmiyorum tecrubeli annelere sormak istiyorum acilma oldugunda anne hisseder mi ?
36+4 olduk kendimi cok tuhaf hissediyorum ara ara sancim oluyor adet sancisi gibi belim agriyor , kalcalarim agriyor . Gecenlerde kahvarengi lekelenmelerim de olmustu .