Umutduru canım ben reglim 4 gün gecikince 1020 ile öğrendim 2 gün sonra 2312 oldu değerim dün 4+6 da keseyi gördüm 🙈 her gün mutlaka 1 yumurta ama tam pişmiş olması gerekiyor sulu ve kayısı kıvamında olmaz. Bir bardak süt, bir kase yoğurt, bol bol su, bir tane maden suyu. Birde işlenmemiş çiğ fındık badem tarzı kuru yemiş yiyorum. Ama çok korkuyorum. Kalp atışını duyana kadar da bu korkular devam edecek sanırım. 🙄 sürekli acaba kese dolu mu olacak boş mu onu araştırıyorum. Rabbim hepimize nasip etsin.